עינת ספרא עיצוב שמלות כלה

הסטודיו נמצא בלב מתחם נוגה המקסים ביפו, בין ותיקי מעצבי שמלות הכלה וצעירי המעצבים האורבניים.

בסטודיו ניתן למצוא שמלות כלה בסגנון וינטג' קלאסי לצד שמלות ערב במראה עשיר ויוקרתי.

בעיצוביי אני משתדלת תמיד לחשוב על הכלה שתלבש את השמלה שאני מעצבת. איך היא תרגיש ואיך היא תראה. חשוב לי ליצור שמלות בגזרות שמחמיאות לגוף ומחטבות אותו ויחד עם זאת משאירות חופש תנועה והרגשה כללית נינוחה, אפילו כשמדובר בשמלת כלה…

בסטודיו שלי תוכלי למצוא מבחר רחב של שמלות קיימות. חלקן נתפרו לקולקציות שלי וחלקן הוכנו בתהליך עיצוב אישי לכלות שלבשו אותן בחתונתן.

מחיר דגם קיים נע בין 4000-6000 ₪ תלוי בעלות התיקונים וההתאמות הנדרשות. ניתן גם לתפור שמלה עפ"י מידותייך בתוספת תשלום.

מי שתרצה שנגשים ביחד את הפנטזיה שלה ונעצב לה את שמלת החלומות שלה תוכל להצטרף אלי לתהליך בחירת הבדים ובעבודת צוות נבנה פרט פרט את השמלה המושלמת בשבילה.

טווח המחירים לשמלה בעיצוב אישי נע בין 8000-10000 ₪ תלוי בהרכב הבד ובמורכבות הדגם. במידה והתקציב מוגבל יותר ישנה קולקציית READY TO WEAR  שמכילה שמלות כלה מבדים רכים, נוחות ללבישה, בסגנון כפרי רומנטי אשר מיועדות לרכישה מהקולב בעלות של עד 2000 ₪.

השמלות במידות 38-42 ונמכרות ללא תיקונים. אני מקפידה מאוד על איכות התפירה על מנת שתקבלי שמלת כלה שתפורה ברמה הגבוהה ביותר ובטכניקות החדישות ביותר, מבלי לוותר על יחס אישי וליווי צמוד לכלה כלה מרגע בחירת השמלה ועד ליום החתונה.

אני מאמינה שכשאדם עוסק במשהו שהוא באמת אוהב ומתחבר אליו התוצר שיצא מידיו יהיה שלם ומושלם. אני מרגישה שיש לי הזכות להלביש כלות ביום המרגש של חייהן ולקחת חלק בשמחה שלהן.

ReBride – שמלות כלה עם ניסיון

“אני מאמינה שלכל כלה, ממש כמו שיש את החתן האחד והיחיד שמתאים רק לה, יש גם את השמלה האחת, היחידה, המיוחדת שתגרום לה להרגיש מושלמת ביום החתונה”

הצעד הראשון מתחיל ב..
תיאום פגישת מדידות בסטודיו

צרי קשר

טלפון:077-2047081
מייל:einat@einatsafra.com
כתובת: תרצה 22, תל אביב יפו
פגישות בסטודיו בתיאום מראש בלבד

מעוניינת למכור את שמלתך?  לחצי כאן